Jumaat, 3 Jun 2011

barang baru..

Heyp,. akhrnya bru ada masa tuk membuat post yang baru. hee,. lma sunggoh cuti ni kali. apa mo bwat nth la. 2 mnggu awl cuti ni ku tlh habiskn d ep melaka tuk bwt tugasn video koperat. Wlaupn sunyi tp mmng trbaik.
fl studio.. tgh susun2..
Apapun, aku hndak crita psal barang baru aku. heheh.. Ibanez GAX30. Tidak la sehebat mana tapi cukup tuk ku layan. Heheh.. sound pun bleh la,. bgaimnapun aku x brapa ska la bntuk dia. mmng cantik tp mgkin x bersesuaian dgn aku oleh sebab lebih kepada yang muzik yang keras. Fikir balik kali mmng sesuai,. hahah.. xda niat ntuk mmbilinya.. nth mgkin kerana trpengaruh oleh kata-kata manis penjual tu. 
yg akustik tu sejak 09. sblh
tu barang baru aku.
tp bla d hubungkn dgn komputr ku.. huh.. mmng manthab dan sgt berbaloi. Ku gunakan flstudio.  Ni slh satu recording on the spot yg ku bwt dgn flstudio bersama barang baru aku,. heheh.. hanya main suka2 sja. xdpt msukn drum psl lambat plan, jadi tempo pn lari. hmm,. jarang pun main style macam ni. tp pa slahnya cuba style baru. Apapun, ku masih lagi cuba tuk improve dri sndiri. ole itu maaf la klau x bagus. makan masa agak sehari jugak la. ni track yg pertama dilahirkan oleh gtar yg ni. yg lama tuh da bnyk da mmbntu aku apata lagi d saat kebosanan. hahah.. cheers. =)



track1









Tiada ulasan:

Catat Ulasan